Thursday 21 June 2012

I LOVE MY NEW LENSES!

Assalamualaikum semua!

Weeeeeeeee~~~~~

kite dah pakai lenses baru.

miahahaha.

menyampah tak?

kalau menyampah pun silalah jangan ekspresikan perasaan itewww ye!

^____^

hari ni mencuba contact lense yang baru di beli dengan Encik Yayang...

sangat selesa ( walaupun mulanya macam nak tenyeh-tenyeeeeeehhhhhh je mata)

warna ungu!

kekeke. 

sama dengan warna kakak kesayangan saya belikan dulu

tapi memandangkan yang dia belikan saya tinggalkan dekat Johor

maka saya beli satu lagi.

:-)


Saya tak edit langsung. maklumlah dah pakai aDHA. Hehehe

Saya rasa ungu macam tak berapa sesuai dengan sayeee lorrr..

:)

Semua perempuan mesti akan ade amek pic mcm ni kan :)



Muahaha...

saya tetibe gilekan android Encik Yayang.

kalau request letak kat dulang hantaran dikelilingi dengan bunga warna lilac + peach

aci tak??

^_______^

Over!

ok lah bye!







Oh.




edited using android. LOL!



Ok bye!

No comments:

Post a Comment