Thursday 21 June 2012

DULU LAIN SEKARANG LAIN. . .


Assalamualaikum.

Ini entry orang kebosanan.

Mengimbau masa lalu.

menggamit memori.

DULU
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Inilah saya dulu. zaman Kolej. muahahaha...
Tengok. Masih selekeh-selekeh lagi masa ni. zaman tak tahu melawa  lagi. :)
  
Tiba-tiba nak ada keberanian nak pakai warna merah. inilah 1st time pakai warna merah ok.


LEPAS TU
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Dah mula pandai nak berpakaian ikut trend. 

hehehehe.


I just LOVE this!

1st time beli tudung brand HAJABA. masa ni dah masuk U.  Memang sangat selesa! 


Yang ni memang nampak pelik la kan :)
Tudung yang ala-ala flowerhorn nihhh...
SEKARANG!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

DAH PANDAI PULAK BERGAYA.

muahahahaha...

baru pandai main conteng-conteng muka. weee~~~
Tak tau dapat keberanian dari mana nak pakai macam ni :)

Tetibe pulak gile tyle turban sampai orang NAZA panggil tite Yuna.

hahaha.

with sis Rini yang telah pun mula berturban jugak. :)


ke"Yuna"an katenye.


ZAMAN BAWAL KEMBALI LAGI!



Style ini pun saya cuba jugak. :)


Perempuan memang suka kamera kan :)



Inilah saya sekarang. <3


gambar ni menakutkan!


Inilah saya sekarang.


semuanya saya belajar melalui pembacaan, penglihatan, pendengaran.


Saya tau ada yangtak suka dengan perubahan saya sekarang tapi apa yg boleh saya katakan:


SAYA TAK BOLEH NAK PUASKAN HATI SEMUA ORANG.


Pada yg tak suka cara saya mendandan diri saya,


saya mintak maaf ye.


:-)




Bye!

No comments:

Post a Comment