Tuesday 10 July 2012

Dating Dengan Kesayangan


Assalamualaikum semua.

Hari ini hari sabtu.

Saya ada janji temu dengan cik Myra yg supeerrrr comel okey.

Tapi saya lambat sikit sebab settlekan side mirror kereta yang terpecah akibat dilanggar orang.

Huh.

=.=!

Saya dating kat BP Mall ajeeee.

Memandangkan dah lama tak tengok wayang melayu,

Jadinya saya setuju je dengan cadangan Cik Myra nak tengok cerita Melayu.

Baik Giler.

Zizan la pelakon utama for sure

Perut pun lapar.

Memandangkan semua tempat penuh kami makan kat Keny Roger’s Roaster.

Nyummmeeyyyyaaahhh!

sementara tunggu makanan, kite bergambar dulu =)

Sebab baik la cik Myra ni memang suka ayam.

Ngehehehe.

Dating run well.

Saya pun dah penat.

Eh? hehehe

Jumpa next entry yea.

=)

Baaiii!


No comments:

Post a Comment