Thursday 21 June 2012

TARIKAN BAWAL SULAM. . . MEMANG TERIKAT!

Muahahaha...

tajuk entry tak hengattt!

Eh?

Lupa pulak.

Assalamualaikum semua.

apa khabar?

diharapkan semuanya berada dalam keadaan sihat sejahtera.

AMIN.
pagi tadi gosok tudung bawal.

tetibe rase nak buat entry tentang tudung bawal.

dulu masa kecik-kecik,

makcik-makcik nadia semua obses. diulangi OBSES membeli tudung bawal.

kan masa tu macam-macam bawal.

paling tak boleh blah

bawal misai Datuk K.

he...he...he...

Datuk K, sila jangan marah ok.

=)

dari sehari ke sehari,

evolusi tudung bawal berkembang.

sampailah terciptanya tudung sarung.

tudung bawal terus senyap.sunyi.sepi.

then tiba-tiba..

EH! 

muncul balik laaaa!!!

kali ni nadia pulak la terjebak beli tudung bawal tak hengat.

TAPI, 

yang paling nadia suka ialah...





yeaahhhh!!!

inilah bawal sulam.

sulaman yg super cantik & super gojesss!

nadia jumpa ni dekat Fb sis Amoi Heaxa yang very the comelll itewww.

:-)

orang mesti akan tanya/cakap:

Soalan 1:
cantiknye tudung. berapa harga ni? 

Jawapan saya:
Terima kasih. RM 56 je kak. belilah.

Jawapan balas:
Eee.... mahalnye! Jalan TAR lagi murah.

jawapan saya:
 (dalam hati jelah kan ^___^ )
ade ke masa nak cari satu2 kedai kat Jalan TAR itewww...

Soalan 2:
Tak membazir ke beli tudung-tudung mahal ni? pakai bukan selalu pun.

Jawapan saya:
tak lah. sebab suka. then saya beli pun mintak izin utk make sure yg saya takkan pakai sekali saje.

Soalan 3:
Kenapa Nadia suke pakai tudung pelik-pelik?

Jawapan saya:
PELIK ke? ini trend la ^__^


ini adalah tudung bawal sulam yg pertama yang Nadia beli dari sis Amoi =) tanteekkkk!

ini contoh saya pakai bawal sulam:

abaikan muka tak semenggah ini. sekian =)




bawal sulam ke-2. =)

So far Nadia dah beli empat helai dari Sis Amoi.

puas hati sesangattt!

=)


sesiapa yang teringin nk beli,

boleh lah terjah Facebook page beliau yang comelll iteewww yerrr.

percayalah bahawa sesungguhnya die sangat cool 

and 

very down to earth.

TAK PERCAYA??!

Cuba tegur die kat wall die.

mesti die balas punyeee lah.

ekekeke.

ok lah.

selamat mencuci mata!

muahahaha.

BYE!

No comments:

Post a Comment