Thursday 21 June 2012

SUATU HARI DI MID VALLEY. . .




Maafkan tajuk yang tak beriyee sangat nihh…

Penulis sesungguhnya ketiadaan idea untuk meletak tajuk kepada entry beliau.

Jadi maafkan penulis yeee (mata berkedip-kedippp bajet comel)

Minggu lepas En.Yayang ade urusan di Perak,
jadinya penulis terpakse la berjauhan untuk beberapa jam dengan Encik Yayang.

Hahaha… over tak? Over tak?

Padahal Encik Yayang pergi bukan lame pun sebab hari Ahad die dah ade kat KL semula.

Ok.

Memandangkan saya malas nak balik Johor minggu lepas dan kebetulan adik kesayangan Linda Shinda nak bermalam di rumah saya,

maka saya pun menari-nari kegumbiraan sebab ade teman.

Yeaaaayyyy!


Sangat sukeeee!










TIBE-TIBE!











Die ajak saya pergi shopping hari Sabtu di Mid Valley.

Memang sangat heaven la kan.

Bukan sebab heaven dapt shopping bersama





TETAPI!




Heaven sebab saya tak gaji lagi.

Betapa jeleeesssssnye saya kepada mereka yang dah gaji, Encik Yayang je yang tau.

Kekeke…

Ku gagahi jua langkahku ke Mid Valley dan segala perbelanjaan di tanggung 95% sepenuhnya oleh adik sayang lah.

Haaaa….

Sape suruh ajak keluar time belum gaji.

Padan muka.

Hahaha.

Jahat jek!


Memang die shopping sakan di Mid Valley dan saya?

Saya Cuma menjadi pemerhati bebas je.

FINE

 SANGAT JELESSSS.

Lepas tuuuu.

Sangat lapar and craving for sushi.

Malangnya,

Orang beratur di luar Sushi King dah sangat panjang
Tak tau bile pulak dapat seat,

So tak tau juga bile akan dapat makan, kan?

So,

We make our move to…

Dubu-Dubu Korean Restaurant.

Well, lately I was drooling to have Korean food since I am addicted to Korean dramas currently.

Hahaha.

One thing I notice about their food is,

The food was soooo tempting and good for health too.

Why?

Less sugar, less salt… less EVERYTHING!

Makanan diorg tawar-tawar.

Tapi kalau pedas,

Memang pedas yg amatlah!


Tak hengat punye!


excited lebihh... orang belanja katekan :) kekeke

niiii laaa adik kesayangan iteewwww...


Nyummmeeeyyhhhh!


hehehehe.... display punye nihh.


Ooo... ini lah kek beras pedas yang Kang-Ho cakap tuuu.... 

die la yang pesannn nihhh. macam ade cili api 1 kilo koooo dalam ni! PEDAS!


this is mine! sedaappp!


over =.=!

Over lagi.

Dan lagi =.=! fine.

Well…

I’m enjoying my weekend so far.

You?

Till then.

BYE!

No comments:

Post a Comment